Eerst spijt,daarna zeer blij.

    0
    132

    Een jaar of 5 geleden ruilde ik mijn CBR600fs 2001 in voor deze CBF1000a uit 2008 de proefrit verliep niet vlekkeloos maar de dealer verzekerde mij dat het snel verholpen zou zijn. Dus na een tijdje,oude motor ingeleverd en met mijn nieuwe aanwinst op pad.
    Het probleem (stotteren en later op 2 cilinders lopen) werd van kwaad tot erger.
    Bij diverse dealers geweest en een hoop gedoe en geld verloren ben ik zelf gaan dokteren.
    Eerst nieuwe kabels gemonteerd,later bobine’s vervangen alle bedrading nagelopen,hier bleek een draadbreuk de oorzaak te zijn van het lopen op 2 cilinders.
    Daarna kwam dit probleem weer naar voren als hij warm werd.
    Na heel veel zoeken en forums lezen over dit onderwerp heb ik via BABOON een ander gashuis gemonteerd.
    Weer niet het beoogde resultaat. Uiteindelijk heb ik een gesprek gehad met een monteur van motorport Hillegom.
    Hij zei tegen mij dat ik het in mijn bougiedop moest zoeken.
    Via baboon bougidoppen besteld.
    (Dit was voor mijn CBFje de LAATSTE KANS als dit niet ging lukken dan ging zij in de verkoop.
    Gelukkig na 5 jaar ellende is er een nieuw tijdperk aangebroken en rijd ik met heel veel plezier op deze oude dame die per slot van rekening nog geen 45000 kilometer heeft gereden .