Triumph heeft een nieuw logo. De Britse motorfabrikant heeft al heel wat legendarische logo’s gevoerd, maar de laatste is ook direct de strakste. Als geen ander begrijpen Engelsen sentimenten als er zoiets vertrouwds als een klassiek logo plaats maakt voor iets nieuws. Maar het hoort bij een levend bedrijf met zo’n rijke geschiedenis, verdedigt Triumph de beslissing. “Als we onszelf sinds 1902 niet steeds weer vernieuwd zouden hebben, hadden we nooit aan de top van de motorwereld blijven staan.”
Het logo symboliseert een zogenaamd meesterteken zoals die vroeger door erkende meesters bij alle handgemaakte producten gebruikt werden. Triumph neemt niet alleen afscheid van het oude logo, maar ook van de slogan “Go your own way”. Die maakt plaats voor: “For The Ride”. Die drie woorden vertellen volgens Triumph het hele verhaal waarom het bij motor rijden draait.
Nieuw logo Triumph
Stay tuned
Schrijf je in voor onze nieuwsbrief en mis nooit het laatste nieuws! Onze nieuwsbrief wordt iedere week op dinsdag (bij veel nieuws) en donderdag verstuurd.
Gerelateerde artikelen