De Honda Integra heeft een flinke verandering doorgemaakt. Zo heeft ie nu 745 cc (grotere boring) en daardoor is het vermogen en koppel iets gestegen. Je beschikt nu over 55 pk bij 6.250 tpm en het maximale koppel van 68 Nm tref je aan bij 4.750 tpm. De standaard Double Clutch Transmission is voorzien van verbeterde software en achter zie je gelijk dat de swingarm nu van aluminium is in plaats van staal. Scheelt gelijk twee kilo. Ondanks een langere gearing, kent de Integra nu een betere acceleratie. Trillingen uit het blok worden geelimineerd door een dubbele balansas. De uitlaatdemper is vervangen voor een nieuw en beter exemplaar en is het design nog wat agressiever gemaakt. Ook is er geluisterd naar de kritieken van huidige eigenaren en zodoende krijgt de Integra nu meer ruimte voor knie en voeten. Daarnaast kun je nu gemakkelijker aan de grond door een nauwer zadel. De remhendels zijn verstelbaar (zes standen) en is ABS standaard. De scooter weegt nu 237 kilo en komt in maar liefst zes kleuren naar Nederland. En oh ja, het benzineverbruik (actuele en gemiddelde) is nu ook terug te vinden in het display.
Ook de S en X van de NC-serie krijgen de update die we hiervoor meldde bij de Integra. Dus 745 cc, andere uitlaatdemper, verstelbare hendels, aluminium swingarm, dubbele balansas, langere gearing en verbeterde software voor de DCT. Beide fietsen zijn te koop als 35 kW-versies.