Op het Italiaanse Mediaset is de eerste Vmoto TV-commercial te zien. Meervoudig MotoGP-kampioen Jorge Lorenzo is enthousiast over de motorfietsen met de stekker.
Vmoto, een premium merk in stedelijke, elektrische mobiliteit, neemt iedereen op sleeptouw met een nieuwe tv-commercial. Meervoudig wereldkampioen Jorge Lorenzo is de ster in de spot die twee weken lang te zien is op de belangrijkste netwerken van het Italiaanse Mediaset.
MotoGP Catalonië: Fabio Quartararo in topvorm
Motorrijders die zich voornamelijk in stedelijke omgevingen verplaatsen, kennen de uitdagingen van de stad. Jorge Lorenzo maakt zich breed voor een duurzamere keuze door te wijzen op de unieke en vermakelijke ervaring van elektrisch rijden op twee wielen. Juist in de stad.
In de spot zien we niet alleen enkele tweewielers uit het nieuwe Super Soco-gamma, maar ook de aangepaste Jorge Lorenzo-versie, de exclusieve CUmini-scooter in speciale kleuren, die is opgedragen aan de meervoudig wereldkampioen. Vmoto’s zijn prestatiegerichte tweewielers van hoge kwaliteit zijn vandaag de dag uiterst actueel vanwege onder andere stijgende brandstofprijzen. Ook kennen verschillende Europese landen subsidies toe als men besluit tot de aanschaf van een elektrisch voertuig. Dat heeft er voor gezorgd dat de verkoopcijfers van Vmoto groeien.