Na de Street Twin en Street Cup is het nu de beurt aan de Street Scrambler. De derde Street-telg die dankbaar gebruik maakt van de staande 900cc-tellende twin. Heel logisch eigenlijk, dat ook dit model de overstap naar de Street-basis maakt. Met die zo heerlijke staande twin als basis, met 270-graden ontstekingsinterval en machtig authentiek gevoel van beleving.Het brede stuur is wat je verwacht en datzelfde geldt voor het uitlaatsysteem, al blijft dat iets om je over te verbazen. De katalysatoren zijn niet te zien en de duo-passagier kan gerust plaatsnemen zonder z’n benen te schroeien. Neem je niemand achterop? Dan heeft Triumph een mooi aluminium bagagerekje dat in de plaats van het duo-zadel kan, en de duo-voetsteunen verwijder je heel simpel door twee schroeven los te maken.Hoe retro de uitstraling ook is, onderhuids schuilt er een boel moderne technologie, net zoals de Street Cup en Street Twin dat ook hebben. Tractiecontrole, een bekrachtigde koppeling, LED-achterlicht, een USB-aansluiting en digitale inzetjes in het dashboard. Maar nieuw ten opzichte van de Street-broeders is dat het ABS uitschakelbaar is.
Stay tuned
Schrijf je in voor onze nieuwsbrief en mis nooit het laatste nieuws! Onze nieuwsbrief wordt iedere week op dinsdag (bij veel nieuws) en donderdag verstuurd.
Vorig artikel
Volgend artikel
Gerelateerde artikelen