Voor de Classic & Retro-rubriek De Transformatie zijn wij op zoek naar jouw getransformeerde motor. Heb jij een compleet verbouwde motorfiets (tot bouwjaar 1994) en heb je foto’s van voor en tijdens de verbouwing, dan kon jouw project wel eens op de pagina’s van Classic & Retro komen!
‘Duizenden uren worden geïnvesteerd om standaard productiemotoren om te vormen tot unieke technische kunstwerken. De Transformatie laat ze aan je zien.’ Zo simpel maar effectief is de rubriek De Transformatie.
Ieder nummer van Classic & Retro besteden we aandacht aan de mooiere, betere en interessantere verbouwde motoren die ons land kent. Ieder project kent zijn goede verhalen; verhalen van succes en verhalen van tegenslag. Dat zijn de verhalen die wij en de Classic & Retro-lezer willen horen!
Vereisten:
- Foto’s van de motor van voor en tijdens het project
- Motor niet jonger dan bouwjaar 1994
- Dat is het…
Dus heb jij een scrambler, een caféracer, een chopper, of wat dan ook gebouwd; dan willen wij dolgraag langskomen om het verhaal van jou en jouw motor op te tekenen en een mooie fotoreportage te maken van het resultaat.
Voel jij je aangesproken, denk je dat jouw project het verdiend mooi in beeld gebracht te worden in Classic & Retro, mail dan naar redactie@www.motor.nl en dan hoor je snel van ons terug!
Foto: Classic & Retro/Maurice Volmeyer
Ik lees voor het eerst over jullie rubriek: De Transformatie. Heel enthousiast! Want dit is mijn grote liefde.
Favoriet bij mij zijn Café Racers en Scramblers, maar dan inderdaad zelf geconstrueerd. Geen kant en klare
BMW R nine T, al is deze een leuke basis fiets om wat van te maken. Zelf ga ik graag uit van het Honda CX 500 blok en BMW K100. Helaas beperkte cylinder inhoud van zo’n 1000 cc. Moto Guzzi 90 blok ook leuk maar echt antiek, technisch gezien. En dus niet presteren. Alleen leuk geluid. Metzeler biedt nu mooie noppenbanden. Hoorde ik via BMW (optioneel voor R nine T).