Het is tegenwoordig nogal een dingetje; fabrikanten die hun machines aan custom-builders geven zodat zij er iets speciaals van maken. Yamaha deed het met de nieuwe XJR1300 en BMW heeft het nu met de K1600 gedaan.
En tja, of je het nu gelooft of niet, boven en onder zie je het resultaat van wat ooit een K1600GTL was. Echt waar! Zoals je ziet is eigenlijk alleen het frame en het motorblok gehandhaafd, en in een geval ook nog de Duo-lever. De creatievelingen zijn Kenji Nagai van Ken’s Factory en Keiji Kawakita van Hot-Dock Custom Cycles, gewaardeerde custom-builders uit Japan.
Klik maar raak in onderstaand foto-album!
[justified_image_grid ids=21945,21946,21947,21948,21949,21950,21951,21952,21953,21954,21955,21956,21957,21958,21959,21960,21961,21962,21963,21964,21965,21966,21967,21968,21969,21970,21971,21972,21973,21974,21975,21976,21977,21978,21979,21980,21981,21982,21983,21984,21985,21986,21987,21988]