Wij rijden, wij testen, wij reizen en wij verbinden motorrijders.
Wij zijn MotorNL, het grootste motormediabedrijf van Nederland, uitgever van drie toonaangevende motortijdschriften: MOTO73, Promotor en Classic & Retro Magazine.
Ieder voorjaar zijn wij zichtbaar op RTL7 met ons TV-programma en op ons Mega MotorTreffen-event. Samen met onze website www.motor.nl en de social media-pagina’s op YouTube, Facebook en Instagram bereiken we maandelijks honderdduizenden motorrijders.
Weet jij als geen ander hoe je succesvolle marketingcampagnes neerzet?
Weet jij data te vertalen naar customer insights? En heb je passie voor motorrijden?
Wij zijn op zoek naar een nieuwe marketing-collega. Een echte motorgek, die onze merken naar een nog hoger niveau kan tillen. Je werkt vanuit de MotorNL Garage 29, een toffe plek middenin Hilversum, vlakbij het NS-station. Ook daar organiseren we kleine motorevents en motormeetings.
Zie je deze baan helemaal zitten? Dan is dit je ultieme kans! We zijn op zoek naar een gedreven, creatieve, ondernemende en veelzijdige
Marketing Specialist
Je baan:
Als marketeer neem je deel aan een multidisciplinair team dat samen verantwoordelijk is voor het commerciële succes van al onze motortitels. MotorNL is een Joint Venture van twee bedrijven die je veel kansen biedt: PiTE Media BV en New Skool Media BV. In MotorNL worden de merken MOTO73, Classic&Retro Magazine, Promotor Magazine, Mega MotorTreffen en Promotor Reizen geëxploiteerd. Binnen het team ben jij als marketeer hoofdverantwoordelijk voor het plannen, uitvoeren en bijsturen van marketingcampagnes. Branding, acquisitie en retentie vallen ook onder jouw verantwoordelijkheid. Daarnaast ben je actief aanwezig op beurzen en motorevents.
Je beschikt over basisvaardigheden in data-analyse en rapportage. Je analyseert continu de resultaten om de campagnes bij te sturen en nieuwe creatieve campagnes te plannen. Je hebt een uitgebreide kennis van marketingcampagnes via digitale kanalen. Je bent altijd kritisch en op zoek naar verbetering op basis van voortschrijdend inzicht. Je bent een teamspeler die vanuit jouw specialisme en creativiteit kan verbinden met andere disciplines in het team.
Wat heb je nodig:
- Minimaal HBO, opleiding marketing of communicatie
- Aantoonbare ervaring/affiniteit met (digitale) marketingkanalen
- Aantoonbare ervaring/affiniteit met het uitvoeren van campagnes van begin tot eind
- Creativiteit
- Flexibiliteit en de vaardigheden van een teamspeler
- Een voorliefde voor motoren en in het bezit van motorrijbewijs
- Een ‘hands-on’ en ‘getting things done’- mentaliteit
- Een positieve instelling
- Klantgerichtheid, enthousiasme en pro-activiteit
- Geen 9 tot 5 mentaliteit
Wat bieden wij?
- Een cruciale rol in een team met ambitieuze collega’s
- Een uitdagende baan in een stormachtige wereld met prachtige motormerken
Solliciteren?
Heb je interesse en voldoe je aan het profiel? Mail dan je cv met motivatie vóór 1 november 2019 naar humanresources@newskoolmedia.nl t.a.v. Monique Bakker, HR Adviseur.
Wij kiezen er bewust voor om de werving zelf uit te voeren. Op acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet gereageerd.