De 2021 Voge 500DS heeft een Euro5-gehomologeerd blok met meer vermogen en koppel. De motorfiets is ook in stijl vernieuwd en heeft een omvangrijkere standaarduitrusting.
Voge presenteert de vernieuwde 500DS met een Euro-5 goedgekeurd blok, vernieuwde stijl en meer uitrusting. Het blok van de 500DS is de 471cc-4takt-tweecilinder, met 4 kleppen per cilinder. De prestaties van het blok zijn verbeterd: 46,9 pk bij 8.500 tpm en 44,5 Nm bij 7.000 tpm (bij de vorige versie was dat 43,5 pk bij 8.500 tpm en 40,5 Nm bij 7.000 tpm). De geclaimde topsnelheid en verbruikscijfers spreken van 160 km/u en 24 km/l.
Het chassis is toevertrouwd aan een stalen frame gecombineerd met een Kayaba upside-down-41mm-voorvork met 156 mm veerweg en een enkele achterschokdemper, met instelbare veervoorspanning, met 61 mm veerweg. Het Nissin-remsysteem maakt gebruik van de nieuwe dubbele 298mm zwevende remschijven voor en een enkele 240mm vaste remschijf achter, allemaal gekoppeld aan dubbel-kanaals Bosch ABS. De meerspaaks lichtmetalen velgen zijn uitgerust met Pirelli Angel GT-banden van 120/70-17″ voor en 160/60-17″ achter. Het zadel staat op 810 mm van de grond, de 500DS weegt 193 kg gewicht (leeg).
Voge 500 AC: een klassieke naked
Het digitale tft-instrumentarium is vernieuwd met een weergave van de buitentemperatuur en een Bluetooth-verbinding met nummerweergave, waardoor je telefoongesprekken rechtstreeks op het display kunt bekijken. De standaard aluminium kofferset voor de tourer is volledig vernieuwd en maakt gebruik van dezelfde contactsleutel als de motorfiets. Ook de kofferbevestiging is gewijzigd, zodat de passagier meer beenruimte heeft. De zijstandaard wordt aangevuld met een middenstandaard. De – smoke- ruit is verstelbaar in twee standen. Onder het zadel, zwart met rode stiksels, vinden we nu een anti-diefstalkabel voor de helm in gecoat staal, waarmee je de helm kunt vasthaken als de motorfiets geparkeerd staat.
Leverbare kleren in 2021 Sparkling black en Matt gray – beide met nieuwe bestickering.