woensdag 27 november 2024

Motortests

premiumTest 2025 Honda NT1100 DCT Electronic Suspension: geslaagde update

Na dik 20.000 verkochte units achtte Honda de tijd rijp voor een fikse upgrade van de NT1100. Naast de gewone NT komt er ook...

premiumTest 2025 SYM ADXTG400: motorscooter en adventure

Wie had ooit gedacht dat een avontuurlijke motorscooter een ding zou worden? Het zijn twee concepten die in theorie behoorlijk ver van elkaar af...

premium previewTest 2025 Ducati Multistrada V4 S: glad gepolijst

Op de lange weg richting de voorstelling van de 2025 Ducati Multistrada V4 S, zat ik me af te vragen wat er ook alweer...

premiumTest 2025 Honda X-ADV en Honda Forza 750: buitengewone binnenpretjes

Er zijn slechts een handvol motoren die weinig of geen concurrenten hebben. De Honda X-ADV is er één van. Voor 2025 krijgt Honda’s eigenzinnige...

premiumTest Royal Enfield Classic 650 Twin: tuf-tuf-tuf in z’n zes

Op deze motor hebben velen gewacht: Royal Enfield gebruikt de 47pk-Twin nu ook in het frame van de klassieke Classic. Dit zorgt voor winst...

premium previewTest 2025 BMW R 1300 GS Adventure: wissel op de toekomst

Een jaar na de R 1300 GS lanceert BMW de Adventure-variant van zijn populaire hoogpoter. De GSA is een motor die je enkel met...

premium previewMUTT Motorcycles Testevent: Minder cc’s, Meer Plezier?

De ochtend begon fris en druilerig, maar ze stonden glimmend klaar: vier MUTT Motorcycles. Drie luchtgekoelde met Suzuki-blokken en MUTT’s zwaarste, de DRK-01 Deluxe...

premium previewBenelux-primeur 2025 Kawasaki Versys 1100 SE test: Fifty/fifty

De 2025 Kawasaki Versys 1100 krijgt er 50 cc bij ten opzichte van z’n voorganger en moet 50 euro meer kosten. Dat is nauwelijks...

Laatste Artikelen