Bedankt allemaal! Dat is de korte maar heldere boodschap aan al onze abonnees, websitebezoekers en volgers van onze verschillende sociale media-kanalen. Dankzij jullie fantastische steun en jullie vertrouwen breken wij record op record en dat geeft ons de mogelijkheid en natuurlijk zeker ook de motivatie om nog veel meer mooie verhalen, interviews, reportages en videos te maken.
Voor 2019 was het doel 150.000 unieke websitebezoekers per maand voor MOTOR.nl, maar al in september van het vorige jaar zaten we op dik 174.000 unieke bezoekers. Inmiddels is dat aantal al gestegen naar maar liefst 180.000. Het totale aantal bezoekers ligt nog veel hoger, want we zien dat een steeds grotere groep meerdere keren per dag z’n portie motornieuws haalt op MOTOR.nl. Een belangrijke oorzaak van die grote stijging is het nieuwe online abonnement dat we sinds 31 januari aanbieden. Alle artikelen uit MOTO73, Promotor en Classic & Retro zijn op MOTOR.nl te lezen. Als los ‘premium’ artikel en als bladerbare PDF en dat voor slechts € 2,99 per maand!
Naast een stabiel abonneebestand van onze gedrukte motormagazines, groeien we op onze social media-kanalen flink door. Zo zijn we op Instagram de grens van 5.000 volgers ruimschoots gepasseerd, hebben we op Facebook dik 48.000 volgers en tellen we bijna 23.000 volgers op ons YouTube-kanaal.
En dit is pas het begin, aldus Marjon Daggenvoorde, marketing specialist binnen MotorNL: “We willen jullie optimaal laten genieten van jullie én van onze fantastische hobby; motorrijden! Dat doen we door je te informeren, inspireren en activeren over alles dat met motoren te maken heeft. We testen en filmen nieuwe modellen, houden grote en kleine events, organiseren motorreizen, zetten motorroutes uit in binnen- en buitenland en we bieden zelfs een specifieke MotorNL-motorverzekering aan.
De een noemt het gekte, wij noemen het passie en daarnaast hebben we ongelooflijk veel plezier in ons werk. Dat maken jullie mede mogelijk en daar zijn wij jullie ontzettend dankbaar voor. Daarom gaan wij voor jou door het vuur en zijn we drukker bezig dan ooit met nieuwe, grootste plannen. Met als ultiem doel om uiteindelijk iedere maand 300.000 motorrijders te kunnen inspireren, informeren en activeren.”
Bedankt en blijf ons vooral volgen!